piątek, 2 października 2015

BIŻUTERIA LNIANA

Witajcie. Wybaczcie mi, że tak długo nie dawałam znaku życia - wszytko działo się na raz: przeprowadzka, wykańczanie i inne akrobacje. 
Latem robiłam wiele lnianej biżuterii. Cieszyła się ona sporą, muszę przyznać, popularnością. 
Oto niektóre przykłady:


Naszyjnik i bransoleta z naturalnego lnu z pomalowanymi na biało drewnianymi kulami.





I JESZCZE TAKIE


Z węzłem, z brązowego sznurka i barwionych na czerwono kulek drewnianych.






Komplety z długimi naszyjnikami z 5 -centymetrowymi kulami TUTAJ


Z różowych drewnianych koralików, które odzyskałam z jakiegoś demobilu.






Korale z takich samych, ale turkusowych.




a tu z wielka żółtą drewniana kulą.





Inne duże kule TU


  i z beżowych i żółtych...





Jeśli się Wam podoba piszcie, komentujcie! Jeśli nie, także chętnie wysłucham uwag.
Pozdrawiam serdecznie!

Nowe lniane TU i jeszcze TU
Natomiast także naturalna ciekawa alternatywa na lnianym sznurku z paseczków papierowych



4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. How do you prepare the linen thread if I may ask? with beewax? Thanks

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hello. I'm not preparing her. I buy ready. Available are natural, dyed, thin, thicker, waxed, raw, to buy in haberdashery, a DIY store. My work is jewelry, which is based on a string. It suits well for spring and summer creations.
      Thank you for your interest and invite you to follow my blog.
      Best wishes.
      Malgorzata

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...