wtorek, 8 marca 2016

SZNURY TURECKIE PRAWIE HURREM

Hejka! Może to niepoprawne, ale jestem wielką entuzjastką serialu "Wspaniałe stulecie", w związku z czym ogromne wrażenie robi na mnie scenografia serialu, kostiumy, a przede wszystkim biżuteria. Fantastyczne, pełne przepychu kolie, kolczyki i diademy często mnie inspirują. Zastanawiałam się też, dlaczego jeden ze sznurów koralikowych nazywany jest tureckim?
Kilka z takich zrobiłam w czasie ferii. Zobaczcie, co mi wyszło.


Połączenie sznura tureckiego wykonanego z TR 3.o Opaque Jet, Opaque White, 8.o Silver Lined Grey z kombinacją efektownego łącznika kwiatowego zakupionego TU, ozdobnego zapięcia i kółek w kolorze oksydowanego srebra.






 Bransoleta kombinowana: sznur t. z kulek turkusu, TR 3.o Opaque Pepper Red oraz Silver Lined Crystal. 2-centymetrowa kula turkusu, Srebrne wykończenia.







Bransoleta kombinowana: sznur t. z kulek turkusu, TR 3.o Opaque Pepper Red oraz Silver Lined Crystal. 2-centymetrowa kula turkusu, Srebrne wykończenia.



Tutaj w złotej tonacji z koralików TR 3.o Metalic Iris Green Brown, Gold Lined Crystal, 8.o Silver Lined Lt Topaz. Zakończenia w kolorze złota.


 



W roli głównej kulki jadeitu marmurkowego nieco większego niż TR 3.o Transparent Frosted Sugar Plum, 8.o Trans Rainbow Crystal. Wykończenia w kolorze starej miedzi.





Komplet składający się z naszyjnika, bransolety i kolczyków, którego bazą są bardzo ciekawe multikolor koraliki Preciosa 3.o Inside Orange Brown Pink Crystal oraz TR Ceylon Lt Ivory.








I jeszcze jeden komplet, tym razem bransoleta, kolczyki i wisior. Wszystko z beżowych Preciosa (już nie pamiętam nazwy koloru) oraz szklanych koralików sieczki w kolorze bordo i czarnym.





Pozdrawiam Was serdecznie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...