czwartek, 6 listopada 2014

KOLCZYKI

Tutaj prezentuję kilka przykładów kolczyków wykonanych przeze mnie. 

Pierwsza próba kolczyki piramidki z koralikami bicone wg instrukcji http://maniakoralikowa.blog.pl/
Bardzo eleganckie i szykowne. Polecam!




A to już oplecione kaboszony akrylowe - zielony i bordo w rozmiarze 2 cm średnicy oplecione trochę chybił/trafił, czyli uwielbiana przeze mnie metodą prób i błędów ściegiem peyote. 

Pomocna była także instrukcja z bloga http://koralikikatie.blogspot.com/. Można ja zastosować właściwie do każdego kaboszona odpowiednio zwiększając lub zmniejszając liczbę koralików startowych. 
Wyjątkowo efektownie prezentują się Toho Round 15.o i 11.o.





Do środka wkleiłam bigle z blaszką. Bardzo je lubię, ponieważ są właściwie uniwersalne.





Tutaj 1 cm - oplecione kaboszony turkusowe. Nigdzie nie znalazłam żadnej instrukcji, jak to zrobić z kwadratowymi i metodą moja ulubioną prób i błędów udało się. Jestem w trakcie przygotowywania tutoriala, niedługo go opublikuję ;-).




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...