piątek, 24 października 2014

MALARSTWO

Na początku nie mogę nie wspomnieć o mojej pierwszej ogromnej pasji - malarstwie. Maluję od właściwie  dzieciństwa, a od 14 lat (na poważnie) z różnym rezultatem i częstotliwością. Moją przygodę z malarstwem zawdzięczam Gosi, której nigdy nie zapomnę, że to dzięki niej jestem w tym miejscu w życiu, gdzie jestem, uwierzyłam, że mogę coś fajnego zrobić i gorąco ją zachęcam do powrotu do tej cudownej przygody, jaką jest malowanie olejami.

A oto kilka moich wcześniejszych prac.


To mój pierwszy pejzaż wieczorny z 2000 roku. 
I inne ...







W efekcie mojej przygody z malarstwem zaczęłam bywać na plenerach, m. in. w Wierzbicy. Serdecznie pozdrawiam wspaniałego artystę i człowieka - Stanisława Dobrowolskiego. Te obrazy poniekąd Jego dopingowi zawdzięczam (plener w 2004 roku).



A te martwe natury namalowałam oraz przekazałam na charytatywną licytację w czasie II Pikniku Rodzinnego - imprezy cyklicznej, jaką organizuje nasza szkoła (nie wspomniałam wcześniej, że pracuję jako nauczyciel języka polskiego i plastyki).



I inne ...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...